czwartek, 5 czerwca 2014

Warsztaty fotograficzne

W ostatnią sobotę na zaproszenie Pani Beaty Drybs miałem przyjemność poprowadzić warsztaty fotograficzne w Gimnazjum w Osięcinach. Nie sądziłem, że są jeszcze ludzie w wieku lat nastu, którzy z własnej woli przyjdą w sobotę do szkoły i przez ponad trzy godziny będą słuchać "wykładu", na którym być nie muszą. Fajnie, że są jeszcze nastolatki, które interesuje coś więcej niż "słit focia" w łazienkowym lustrze.
Znając siebie przynudzałem okropnie, a mimo to nikt nie uciekł... Dziewczyny (bo akurat same dziewczyny przyszły na warsztaty) muszą mieć na prawdę bzika na punkcie fotografii skoro tyle wytrzymały.
Oczywiście warsztaty to nie tylko teoria, udało nam się przez chwilę poćwiczyć zdjęcia "studyjne", a oto efekty. Na początek zdjęcia, które dziewczyny zrobiły sobie nawzajem:





A to już moja robota:





Mimo spartańskich warunków i presji czasu sądzę, że efekty są niezłe, a portrety, które zrobiły dziewczyny są świetne jak na pierwsze kroki w studiu.
Szkoda, gdy ja chodziłem do szkoły żadna z moich nauczycielek nie wpadła na pomysł zrobienia takich warsztatów...
PS. Oczywiście zdjęcia dziewczyn zamieszczone są  tutaj za ich zgodą, za co serdecznie im dziękuję.

0 komentarze:

Prześlij komentarz